مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-03بين الملل

باکو: ارمنستان درسامانه های ناوبری هواپیماهای مسافربری اختلال ایجاد می کند


وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مدعی شد که ارمنستان در سامانه های ناوبری هواپیماهای مسافربری رژیم صهیونیستی و آمریکا حین پرواز در حریم هوایی جمهوری آذربایجان اختلال رادیویی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه مدعی شد که ارمنستان  در سامانه های ناوبری هواپیماهای غیرنظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا حین پرواز در حریم هوایی جمهوری آذربایجان اختلال رادیویی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری توران وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که نیروهای مسلح ارمنستان در قره باغ علیه سامانه های ناوبری ماهواره ای هواپیماهای مسافربری خطوط هوایی خارجی که از حریم هوایی جمهوری آذربایجان پرواز می کنند، تداخل رادیویی ایجاد کرده است.

بنابر ادعای تازه باکو، در روزهای گذشته در سامانه ناوبری هواپیمای مسافربری بی- 77 ال شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز که پرواز پاریس-پکن را انجام می داد و همچنین سامانه ناوبری هواپیمای مسافربری سی-650  شرکت هواپیمایی ایرلاین اسراییل که پرواز تل آویو به باکو را انجام می داد اختلال رادیویی ایجاد شد.

در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است که فرماندهی نیروهای حافظ صلح روسیه نیز در جریان این مسئله قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو: ارمنستان درسامانه های ناوبری هواپیماهای مسافربری اختلال ایجاد می کند

باکو: ارمنستان درسامانه های ناوبری هواپیماهای مسافربری اختلال ایجاد می کند