مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 04:452023-09-18بين الملل

اردوغان: اگر مانع اسلام ستیزی نشویم، توهین کنندگان بی پرواتر می شوند


رییس جمهور ترکیه با بیان اینکه حمله به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان را نمی توان پذیرفت، گفت که خطر اسلام ستیزی هر روز در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه که به نیویورک سفر کرده، بامداد دوشنبه در ضیافت شام کمیته راهبری ملی ترکیه-آمریکا سخنرانی کرد.

اردوغان با بیان اینکه حمله به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان را نمی پذیرد، گفت که خطر اسلام ستیزی هر روز در حال افزایش است.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، وی در این باره توضیح داد: این احتمال وجود دارد که حملاتی که امروز عمدتاً مسلمانان را هدف قرار می دهد، فردا علیه گروه هایی با ریشه ها، زبان ها، فرهنگ ها و عقاید متفاوت رخ دهد .

رییس جمهور ترکیه تصریح کرد: ما هرگز نمی پذیریم که حمله به مقدسات 2 میلیارد مسلمان در سراسر جهان، تحت پوشش آزادی بیان و اندیشه توجیه شود .

اردوغان با بیان اینکه اگر از دشمنی با اسلام جلوگیری نشود، توهین کنندگان بی پرواتر می شوند، اظهار داشت: ما به عنوان ترکیه نسبت به این خطر که مانند گلوله برفی در حال بزرگ شدن است، هشدار می دهیم .

طبق این گزارش، وی در ادامه به روابط آنکارا-واشنگتن پرداخته و گفت: گروه های منفعت طلبی وجود دارند که برای مسموم کردن روابط ترکیه و آمریکا اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: اگر مانع اسلام ستیزی نشویم، توهین کنندگان بی پرواتر می شوند

اردوغان: اگر مانع اسلام ستیزی نشویم، توهین کنندگان بی پرواتر می شوند