مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-10حوادث

انهدام باند جعل مبایعه نامه های صوری در رامسر


رییس پلیس آگاهی انتظامی مازندران از انهدام باند جعل مبایعه نامه های صوری در یکی از مشاوران املاک در شهرستان رامسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی قیصری گفت: برابر گزارش منابع موثق در یکی از دفاتر مشاور املاک شهرستان رامسر، دو نفر از کارکنان دفتر املاک با همدستی یکدیگر دفتر مزبور را به صورت پاتوق جعل اسناد ملکی در آورده و مبادرت به تنظیم مبایعه نامه های صوری و با جعل امضا اقدام به کلاهبرداری با شیوه فروش املاک به افراد غیر می کردند.

وی افزود: با تنظیم گزارش اولیه بهمراه مستندات لازم، دستور جلب و دستگیری متهمین اخذ و با استعلام از سامانه های اطلاعاتی فراجا متهمان شناسایی و با تشکیل اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی و در اقدام غافلگیرانه متهمان در دفتر املاک دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شدند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه اعمال مجرمانه شدند که در بررسی اسناد و مدارک در دفتر املاک مشخص شد که متهم اصلی ابتدا بنچاق مبایعه نامه های موجود در دفتر را استخراج و تحت عنوان خریدار بنام خود به فروش رسانده و سپس بر اساس همان مبایعه نامه، اقدام به تنظیم مبایعه نامه جدید و فروش به افراد غیر کرد که در کلیه مبایعه نامه متهمه ردیف دوم مبادرت به جعل امضای مالک مشاور املاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل مبایعه نامه های صوری در رامسر

انهدام باند جعل مبایعه نامه های صوری در رامسر