مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-18اجتماعي

احتمال گردوغبار در شرق هرمزگان دور از انتظار نیست


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در ساعات صبح تا ظهر شرایط جوی نسبتاً آرام و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان ناپایداری وضعیت جوی پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در ساعات صبح تا ظهر شرایط جوی نسبتاً آرام و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان ناپایداری وضعیت جوی پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ساعات صبحگاهی در جزایر خلیج فارس و مناطق ساحلی مه صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود، تصریح کرد: احتمال وقوع تگرگ و تندباد لحظه ای و سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی در مناطقی از بشاگرد و حاجی آباد دور از انتظار نیست و توصیه می شود، از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی در ساعات بعدازظهر خودداری شود.

سی سی پور اضافه کرد: دریا تا ساعات ظهر نسبتاً آرام پیش بینی می شود، در ساعات بعدازظهر دریا در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با بادهای جنوب غربی کمی مواج است.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته جاری با تشدید بادهای 120 روزه در جنوب شرق کشور، احتمال گردوغبار در برخی نقاط شرقی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال گردوغبار در شرق هرمزگان دور از انتظار نیست

احتمال گردوغبار در شرق هرمزگان دور از انتظار نیست