مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-30سياسي

اظهارات مجری تلویزیون درباره تدریس در دانشگاه شریف


مجری برنامه جهان آرا که این روز ها همزمان با اخراج اساتید، جذب دانشگاه شریف شده است از نزدیکی فکری خود به سعید جلیلی دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه اعتماد در شماره امروز خود جوابیه مجری برنامه جهان آرا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخراج نیرو های نخبه را منتشر کرده است.

نکته جالب در این جوابیه مهر تایید زدن امیرحسین ثابتی بر پیروی از نگاه فکری سعید جلیلی است.

در جوابیه این مجری صداوسیما که همزمان با اخراج اساتید برجسته، برای تدریس در دانشگاه شریف دعوت به همکاری شده بود، آمده است؛ 1- در بخشی از این گزارش ادعا شده که حیرت انگیز اینکه با خروج اساتید برجسته دانشگاهی افرادی جایگزین می شوند که از حداقل های لازم برای تدریس در بزرگ ترین دانشگاه های کشور برخوردار نیستند.

اسامی امیرحسین ثابتی یا عباس موزون، مجریان صداوسیما برای تدریس در دانشگاه شریف، این پرسش را در افکار عمومی شکل داده که در دانشگاه های کشور چه می گذرد؟ از کجا به این نتیجه رسیده اید که بنده حداقل های لازم برای تدریس در بزرگ ترین دانشگاه های کشور را ندارم؟ شاخص تان برای اینکه به این نتیجه قطعی رسیده اید، چیست؟ اینجانب دوره لیسانس و فوق لیسانس را در رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران گذرانده ام و مقطع دکتری را نیز در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مجری تلویزیون درباره تدریس در دانشگاه شریف

اظهارات مجری تلویزیون درباره تدریس در دانشگاه شریف