مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-30اقتصادي

مشکلات مالی عامل توسعه نیافتگی واحدهای تولیدی گلستان


رییس خانه صنعت و معدن گلستان تقویت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی به لحاظ مالی را مهمترین نیاز این حوزه دانست و گفت: باید از ظرفیت بانک های تخصصی در استان به شکلی شایسته استفاده شود.

- ایسنا/گلستان رییس خانه صنعت و معدن گلستان تقویت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی به لحاظ مالی را مهمترین نیاز این حوزه دانست و گفت: باید از ظرفیت بانک های تخصصی در استان به شکلی شایسته استفاده شود.

رمضان بهرامی عصر امروز سه شنبه 7 شهریو ماه 1402 در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت صنعت استان گلستان، اظهار کرد: با رهنمون های مقام معظم رهبری امسال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شد که نشان به آینده نگری این شخصیت وارسته دارد.

وی با بیان اینکه در سالی که تولید از هر حیث برای کشور مهم است، صنایع گلستان دوران سختی را پشت سر گذاشت، ادامه داد: افزایش قیمت مواد اولیه و نیاز صنایع به افزایش نقدینگی مهمترین لازمه بوده و بانک ها بدترین شرایط را برای صنایع استان اعمال کردند.

رییس خانه صنعت و معدن گلستان یکی از مشکلات سال 1401 را قطعی گاز عنوان کرد و افزود: آنچه در سال 1402 بیش از هر چیزی برای صنعت نیاز بوده تقویت و شارژ صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی به لحاظ مالی است که باید مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی عامل توسعه نیافتگی واحدهای تولیدی گلستان

مشکلات مالی عامل توسعه نیافتگی واحدهای تولیدی گلستان