مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-20سياسي

ثبت نام رایگان 22 هزار دانش آموز کمیته امدادی در مدارس غیرانتفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همایش تقدیر از فعالان طرح «مدارس همدل» با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس برتر و فعالان طرح مدارس همدل برگزار شد.

- معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ثبت نام رایگان 22 هزار و 680 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در مدارس غیر انتفاعی، نمونه دولتی و هیأت امنایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همایش تقدیر از فعالان طرح مدارس همدل با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس برتر و فعالان طرح مدارس همدل برگزار شد.

حجت الاسلام علی جعفری در این مراسم گفت: مدارس همدل، طرح مشارکتی بین کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش است که با هدف ثبت نام و تحصیل رایگان دانش آموزان مستعد مورد حمایت در مدارس هیأت امنایی، غیر دولتی و نمونه دولتی به اجرا در آمده است.

وی با تشریح اهداف طرح مدارس همدل افزود: ارتقای عدالت آموزشی، افزایش دسترسی دانش آموزان نیازمند به تحصیلات باکیفیت و ایجاد بستر توانمندسازی دانش آموزان در راستای پیشگیری از فقر بین نسلی، از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ثبت نام رایگان 22 هزار و 680 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در مدارس غیر انتفاعی، نمونه دولتی و هیأت امنایی خبر داد و اظهار کرد: در سال تحصیلی 1400-1399 تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام رایگان 22 هزار دانش آموز کمیته امدادی در مدارس غیرانتفاعی

ثبت نام رایگان 22 هزار دانش آموز کمیته امدادی در مدارس غیرانتفاعی