مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-14سياسي

پرونده سیاسی ابراهیم یزدی روی میز شبکه مستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مستند، مجموعه 10 قسمتی «تارکد» به 10 پرونده از حساس ترین موضوعات در تاریخ انقلاب اسلامی می پردازد و با استفاده از مجموعه اسناد پژوهشی دقیق، - مجموعه مستند تارکد در قسمت هفتم پرونده فعالیت های سیاسی ابراهیم یزدی را مرور می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مستند، مجموعه 10 قسمتی تارکد به 10 پرونده از حساس ترین موضوعات در تاریخ انقلاب اسلامی می پردازد و با استفاده از مجموعه اسناد پژوهشی دقیق، جزییات کمتر شنیده شده از این رویداد ها را بیان می کند.

صالح نیکنام کارگردان تارکد درباره قسمت هفتم این مستند که فردا پنجشنبه 23 شهریور روی آنتن می رود گفت: در قسمت هفتم پرونده سیاسی ایراهیم یزدی بررسی شده است که کارنامه او را از جوانی و فعالیت های دانشجویی تا اقدامات در خارج از ایران و مبارزه ها در زمان نهضت ملی شدن صعت نفت را در برمی گیرد.

پرونده فعالیت های او همچنین تا زمان نامه تاریخی امام خمینی (ره) علیه نهضت آزادی ادامه می یابد.

این مجموعه به موضوعات مهم امنیتی تاریخ انقلاب از جمله کارنامه سیاسی شهید بهشتی و ترور وی، آغاز جنگ تحمیلی، پشت پرده حملات شیمیایی عراق در دفاع مقدس، پرونده ابراهیم یزدی، فرار بنی صدر، حج خونین سال 1366 و انفجار دفتر نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سیاسی ابراهیم یزدی روی میز شبکه مستند

پرونده سیاسی ابراهیم یزدی روی میز شبکه مستند