مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:152023-08-30بين الملل

انصراف یک نامزد جمهوری خواه از انتخابات 2024 آمریکا


فرانسیس سوارز شهردار میامی و نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا عصر سه شنبه با اعلام انصراف خود به اولین قربانی رقابت های این انتخابات تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از واشنگتن پست، سوارز تنها کاندیدای اسپانیایی تبار رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری 2024، از زمانی که در ماه ژوئن وارد میدان شلوغ رقبای جمهوری خواه شد، چندان جدی گرفته نشد و ناکامی او در واجد شرایط شدن برای شرکت در اولین مناظره درون حزبی نامزدهای جمهوری خواه در هفته گذشته، عملا وی را به پایان خط رساند.

این مرد 45 ساله، گفت: اگرچه تصمیم گرفته ام کمپین خود را برای ریاست جمهوری به حالت تعلیق درآورم اما تعهد من برای تبدیل این کشور به کشوری بهتر برای هر فرد آمریکایی به جای خود باقی است.

سوارز با ابراز تاسف از اینکه دولت بایدن مردم آمریکا را در داخل و خارج از کشور با سرشکستگی مواجه کرده است، افزود: ما لایق رییس جمهور بهتری هستیم و من مشتاقانه منتظر هستم که با دیگر نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری خواه در تماس باشم و هر کار لازم را انجام دهم تا مطمئن شوم که حزب ما نامزد قدرتمندی را معرفی می کند که بتواند با ایفای نقشی الهام بخش، این کشور را متحدتر و اعتماد آمریکایی ها را به نهادهای دولتی و به یکدیگر تجدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف یک نامزد جمهوری خواه از انتخابات 2024 آمریکا

انصراف یک نامزد جمهوری خواه از انتخابات 2024 آمریکا