مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-29سياسي

محله اربعینی تمرینی برای تحقق حکمرانی مردمی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس مردمی سازی دولت و حاکمیت را یکی از دغدغه های مهم رهبر انقلاب برشمرد و گفت: برای دستیابی به این هدف، پویش هایی مثل محله همدل و محله اربعینی لازم است.

- حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر ، پیرامون پویش اثرگذار محله اربعینی بیان داشت: اساساً حکمرانی مردمی محله محور یکی از دغدغه های مهم رهبری است که در پروژه مردمی سازی حاکمیت جغرافیای محله نقش بسیار مهم و راهبردی را ایفا می کند.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف ناگزیریم که نرم افزارهای فرهنگی و اجتماعی در قالب پویش هایی مثل پویش محله همدل و محله اربعینی را برگزار کنیم تا هم افزایی و همگرایی در بستر محله فراهم شود و حکمرانی محله محور را در موضوعات مناسبتی تمرین کنیم.

حجت الاسلام قانع با اشاره به لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: در این لایحه موضوع الگوی حکمرانی محله محور تصریح شده و حکمرانان به ضرورت این موضوع پی برده اند؛ پیشتاز این موضوع هم سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های ویژه ایام اربعین اظهار داشت: سال گذشته در تمام نقاط شهری و روستایی رزمایش بزرگ جاماندگان را شاهد بودیم و مواکب بزرگی نیز از استان در مسیر اربعین چه در داخل و چه خارج از کشور فعالیت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله اربعینی تمرینی برای تحقق حکمرانی مردمی است

محله اربعینی تمرینی برای تحقق حکمرانی مردمی است