مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-28اقتصادي

اشتغال 87 هزار نفر در 5 هزار تعاونی آذربایجان شرقی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: 5 هزار تعاونی در استان وجود دارد که برای 87 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و همچنین 19 تعاون فناور و نوآور و دانش بنیان در استان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی امروز در سومین روز از سلسله نشست های رسانه ای به سوی قله اظهار کرد: امسال شعار هفته تعاون، حکمرانی تعاون، حکمرانی مردم است، دغدغه ما پر کردن خلاهای جامعه، رفع اختلالات است و به عبارتی تعاون تجلی اقتصاد مردمی می باشد.

وی با اشاره به رویکرد اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی، گفت: هدف از تعاون ها مردمی بودن آن است و حضور اثربخش مردم در اقتصاد است و به عبارت دیگر کار مردم توسط مردم انجام گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: هوشمند سازی رویکرد دیگر وزارت خانه است؛ کارآمدی در تعاون و شفافیت و انعکاس به موقع وضعیت مالی و عملکرد تعاون ها، شبکه سازی و تکمیل زنجیره ارزش اقتصادی، تاکید بر شرکت های دانش بنیان، نوآور و فناور از جمله اهداف تعاون است.

وی به اقدامات و برنامه های مختلف در بخش تعاون اشاره کرد و گفت: 5 هزار تعاونی در استان وجود دارد که برای  87 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و همچنین  19 تعاون فناور و نوآور و دانش بنیان در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 87 هزار نفر در 5 هزار تعاونی آذربایجان شرقی

اشتغال 87 هزار نفر در 5 هزار تعاونی آذربایجان شرقی