مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-27سياسي

دستاورد های نظام باید با شیوه های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود


دستاورد های نظام در زمینه های مختلف باید با شیوه های نوین و مبتکرانه با استفاده از ابزار هنر تبیین و بازنمایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در دیدار با استاندار خراسان رضوی ضمن اطمینان بخش و امیدآفرین خواندن اقدامات مجموعه مدیریت اجرایی استان گفت: دستاورد های نظام باید با شیوه های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود.

وی افزود: علی رغم تأکیدات رهبری معظم مد ظله العالی کمتر توانسته ایم خدمات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای نسل جوان تشریح کنیم و این مسأله در قالب جهاد تبیین مجدداً مورد تأکید قرار گرفته است.

وی گفت: ما نتوانستیم مزایا و خدمات جمهوری اسلامی را در یک آیینه شفاف از وضعیت گذشته و حال در برابر نسل جدید قرار بدهیم و این مسأله باید با کار جهادی و تلاش مضاعف رفع شود حال آنکه برخی کشور ها عقب ماندگی ها، نواقص و مشکلات خود در عرصه های مختلف را با تبلیغات پوشش می دهند و در واقع افکار عمومی مردم خود را فریب می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی بیان کرد: دستاورد های نظام در زمینه های مختلف باید با شیوه های نوین و مبتکرانه با استفاده از ابزار هنر تبیین و بازنمایی شود و جامعه هنری و رسانه ها در این زمینه نقش ممتازی برعهده دارند و در حال حاضر تشریح خدمات مجموعه دولت و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد های نظام باید با شیوه های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود

دستاورد های نظام باید با شیوه های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود