مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-31اقتصادي

بهره برداری از 3 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا


هم زمان با آخرین روز هفته دولت 3 طرح کشاورزی شامل یک واحد گلخانه و 2 طرح آبیاری بارانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، مهدی عالی گفت: هم زمان با آخرین روز هفته دولت سه طرح کشاورزی شامل یک واحد گلخانه و 2 طرح آبیاری بارانی در شهرستان خانمیرزا به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی خانمیرزا ادامه داد: واحد گلخانه به مساحت 2 هکتار زمینه  اشتغال 22 نفر را فراهم کرده است و این طرح  واقع در اراضی مرادان از توابع این شهرستان خانمیرزا قرار دارد.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد ریال ساخته شده که از این میزان 155میلیارد ریال تسهیلات بانکی و  40 میلیارد ریال آورده متقاضی بوده است .

  عالی اضافه کرد: احداث گلخانه اقدامی مناسب جهت افزایش تولید، صادرات، رونق اقتصادی و اشتغال زایی است و کشت های گلخانه ای بهره وری آب را تا 10 برابر، میزان تولید را  10 تا 12 برابر و میزان درآمد کشاورزان را 20 تا 30 برابر افزایش می دهد.

وی با اشاره به بهره برداری از 2 طرح آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی خانمیرزا بیان کرد: این طرح ها در سطح 20 هکتار از اراضی روستای ده صحرا  با اعتبار دولتی 6 هزار و 840 میلیون ریال و با اشتغال زایی 24 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا

بهره برداری از 3 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا