مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-22بين الملل

بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا : ایران با آژانس اتمی همکاری کامل کند


در پی اظهارات رافائل گروسی، که از ایران خواست تا در رابطه با تصمیم خود مبنی بر عدم دسترسی برخی بازرسان ارشد آژانس به سایت های ایران تجدید نظر کند، - بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا : ایران با آژانس اتمی همکاری کامل کند در پی اظهارات رافائل گروسی، که از ایران خواست تا در رابطه با تصمیم خود مبنی بر عدم دسترسی برخی بازرسان ارشد آژانس به سایت های ایران تجدید نظر کند، دبیرکل و وزیران امورخارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در بیانیه مشترک خود خواستار همکاری کامل تهران با آژانس اتمی شدند.

به رغم همکاری مستمر و کامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در بیانیه ای خواستار همکاری ایران با این نهاد بین المللی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دبیرکل و وزیران امورخارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و بیانیه ای مشترک منتشر کردند.

در پی اظهارات رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که روز دوشنبه از ایران خواست تا در رابطه با تصمیم خود مبنی بر عدم دسترسی برخی بازرسان ارشد آژانس به سایت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا : ایران با آژانس اتمی همکاری کامل کند

بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا : ایران با آژانس اتمی همکاری کامل کند