مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26اقتصادي

تشکیل بیش از 200 تعاونی در دولت سیزدهم در لرستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 222 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی تشکیل شده است.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد: تشکیل بیش از 200 تعاونی در دولت سیزدهم در لرستان ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 222 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی تشکیل شده است.

سیدفرهاد ناصری نیا چهارم شهریور ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش تعاون یک نهاد مردمی و دینی است که می تواند نقش عدالت و ارائه خدمات را به جامعه ایفا کند، اظهار کرد: توسعه مدیریت و توانمندسازی منابع انسانی تعاونی ها به واسطه ارائه آموزش های لازم، تحکیم تعاملات شبکه ای و حرکت به سمت خودکفا شدن تعاونی ها، تلاش در راستای افزایش همکاری های بین بخشی و تأمین مشوق ها و منابع مالی موردنیاز تعاونی ها از مهم ترین راهبردهایی است که برای حمایت از تعاونی در لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی به تشکیل شرکت های تعاونی در دولت سیزدهم در لرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 222 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی تشکیل شده که 4857 عضو دارند و زمینه اشتغال 3960 نفر را در سطح استان فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 200 تعاونی در دولت سیزدهم در لرستان

تشکیل بیش از 200 تعاونی در دولت سیزدهم در لرستان