مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-12اقتصادي

پیشرفت بیش از 80 درصدی طرح آبرسانی مجتمع ستارخان(فاز 2) در ورزقان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری کامل طرح آبرسانی مجتمع ستارخان(فاز2) ورزقان ، 88 روستا و برخی نقاط شهر ورزقان از آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

- تبریز-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری کامل طرح آبرسانی مجتمع ستارخان(فاز2) ورزقان ، 88 روستا و برخی نقاط شهر ورزقان از آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: طرح آبرسانی مجتمع ستارخان (فاز 2) ورزقان اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری کامل از این طرح 88 روستا و برخی نقاط شهر ورزقان از آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: این مجتمع شامل تصفیه خانه با ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه، خط انتقال به طول 165 کیلومتر و 34 باب مخزن با ظرفیت 5900 مترمکعب و 8 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 31 لیتر بر ثانیه می باشد.

وی اضافه کرد: ظرفیت تصفیه خانه این مجتمع قابل افزایش تا 150 لیتر بر ثانیه بوده و برای تأمین آب شرب 25 سال آینده مناطق یاد شده طراحی شده است.

خانی ادامه داد: کارهای ساختمانی این تصفیه خانه ظرف یک ماه به اتمام می رسد و تجهیزات الکترومیکانیکال آن که بیشتر تولید داخلی است در صورت تأمین اعتبار هشت تا 9 آینده خریداری و نصب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بیش از 80 درصدی طرح آبرسانی مجتمع ستارخان(فاز 2) در ورزقان

پیشرفت بیش از 80 درصدی طرح آبرسانی مجتمع ستارخان(فاز 2) در ورزقان