مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-25فرهنگي

این مجریان از همکاری با صداوسیما دست کشیدند


پیش از حذف «کتاب باز» سروش صحت، «دورهمی» مهران مدیری و «نود» عادل فردوسی پور، ایرج طهماسب و برنامه «کلاه قرمزی» مجریان دیگری بودند که از صداوسیما حذف شدند.

- پیش از حذف کتاب باز سروش صحت، دورهمی مهران مدیری و نود عادل فردوسی پور، ایرج طهماسب و برنامه کلاه قرمزی مجریان دیگری بودند که از صداوسیما حذف شدند.

برنامه ای که مخاطبان، سالیان سال، نوروز خود را با آن سر می کردند تا چند سال پیش که ناگهان کلاه قرمزی دیگر روی آنتن نیامد و کسی هم خیلی دقیق متوجه علت اصلی ماجرا نشد و بعد هم این برنامه با شخصیت های تازه به شبکه نمایش خانگی منتقل شد و مخاطبان را با خود به آنجا برد.

بخشی از گیر و گرفتاری تلویزیون در این سال ها مربوط به مجریان و خبرنگارانی بوده است که از ساختمان جام جم رفته اند، یا به عبارتی کنار گذاشته شدند.

تلویزیون ما نیز به تناوب از مجریانِ مطرح (ستاره) بهره مند بوده؛ کسانی مثل زنده یاد منوچهر نوذری، مهران مدیری، عادل فردوسی پور، فرزاد حسنی، رضا رشیدپور و .

.

حالا اما آن ها به دلایلی جایی در تلویزیون ندارند که این خود یکی از عواملی است که باعث شده بگویند مخاطبان سیما ریزش داشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین افول ناگهانی ستاره های تلویزیونی در عرصه اجرا و گویندگی، حالا دیگر موضوعی غافلگیرکننده و دور از ذهن نیست؛ رویه ای است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مجریان از همکاری با صداوسیما دست کشیدند

این مجریان از همکاری با صداوسیما دست کشیدند