مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-28سياسي

تامین 4 برابر نیاز آبی ارمیانی ها با افتتاح پروژه آبرسانی به ارمیان میامی


بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای ارمیان میامی با حضور سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، مدیرکل آبفای استان، فرماندار میامی، امام جمعه کالپوش، - ایسنا/سمنان بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای ارمیان میامی با حضور سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، مدیرکل آبفای استان، فرماندار میامی، امام جمعه کالپوش، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسوولان استان آغاز شد.

محمد طاهری، مدیرعامل آبفا استان سمنان 6 شهریور در این آیین اظهار کرد: این پروژه در راستای توجه ویژه به بحث تامین آب شرب پایدار روستایی و تاکیدات استاندار در خصوص لزوم محرومیت زدایی از مناطق روستایی و کمتر برخوردار، امروز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان به مختصات این پروژه آبرسانی روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه حدود 13 کیلومتر خط انتقال و دو مخزن و ایستگاه پمپاژ دارد.

وی با بیان اینکه روستای ارمیان بالغ بر 700 نفر جمعیت دارد افزود: این روستا در مجموع نیاز به 5 لیتر بر ثانیه آب شُرب دارد، با اجرای این پروژه حدود 4 برابر نیاز آبی روستا تامین می شود.

مدیرعامل آبفای استان سمنان گفت: پروژه آبرسانی به روستای ارمیان با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان از محل محرومیت زدایی ملی و طی 18 ماه اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 4 برابر نیاز آبی ارمیانی ها با افتتاح پروژه آبرسانی به ارمیان میامی

تامین 4 برابر نیاز آبی ارمیانی ها با افتتاح پروژه آبرسانی به ارمیان میامی