مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-27سياسي

دیدار مقامات ارشد فلسطین و ترکمنستان در «عشق آّباد»


در دیدار با وزیر امور خارجه دولت فلسطین با رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان بر دورنمای ایجاد مشارکت در زمینه های اقتصادی و بشردوستانه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ریاض المالکی وزیر امور خارجه دولت فلسطین در چارچوب سفر خود به ترکمنستان با قربانقلی بردی محمداف رییس شورای مصلحت خلق این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان این دیدار جنبه های اساسی مشارکت بین دولتی بررسی و بر دورنمای توسعه همکاری در زمینه های اقتصادی و بشردوستانه تاکید شد.

دو طرف همکاری در زمینه های پتروشیمی، نساجی، کشاورزی و فرآوری، صادرات مواد غذایی و فناوری های دیجیتال را به عنوان حوزه های کلیدی تعیین و بر اهمیت تعمیق روابط فرهنگی، علمی و آموزشی تاکید کردند.

طرفین در بخش دیگری بر تشابه مواضع ترکمنستان و دولت فلسطین در زمینه دستورکار جهانی به ویژه در زمینه تامین امنیت عمومی اشاره و بر اهمیت برقراری تماس های مستقیم بین تجار دو کشور تمرکز کردند.

وزیر امور خارجه دولت فلسطین پیش از دیدار با رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان با رییس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در دیدار وزیر امور خارجه دولت فلسطین با رییس جمهور ترکمنستان به وجود فرصت های گسترده برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی دوجانبه بین دو کشور، اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات ارشد فلسطین و ترکمنستان در «عشق آّباد»

دیدار مقامات ارشد فلسطین و ترکمنستان در «عشق آّباد»