مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-23اجتماعي

ثبت تصاویر زیبا از پلنگ و مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از ثبت تصاویری بسیار زیبا و ارزشمند از حیات وحش کشور شامل پلنگ ایرانی و گوزن قرمز در ارتفاعات جنگلی شهرستان لنگرود در طی یک شبانه روز خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از ثبت تصاویری بسیار زیبا و ارزشمند از حیات وحش کشور شامل پلنگ ایرانی و گوزن قرمز در ارتفاعات جنگلی شهرستان لنگرود در طی یک شبانه روز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، حمزه عشوری گفت: جنگل های هیرکانی گیلان از عرصه های طبیعی و بی نظیری است که هنوز می توان غرش پلنگ ایرانی و بانگ گوزن قرمز(مرال) را در آن شنید.

وی گفت: در یک کار گروهی که توسط محیط بانان و کارشناسان زبده و متخصص اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود انجام گرفت، تصاویر زیبایی از یک قلاده پلنگ ایرانی و یک راس گوزن قرمز(مرال) برای اولین بار طی یک شبانه روز در ارتفاعات جنگلی این شهرستان به ثبت رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: آموزش جوامع محلی، برخورد قاطع با شکارچیان غیرمجاز، تعامل با جوامع بومی و محلی و تلاش شبانه روزی محیط بانان سبب شده تا امنیت در زیستگاه برای این گونه های حیات وحش تامین شود و مشاهده و تصویر برداری از گونه های ارزشمند هم نشان از این امنیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تصاویر زیبا از پلنگ و مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود

ثبت تصاویر زیبا از پلنگ و مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود