مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-30سياسي

آغاز به کار دبیرخانه سوگواره ملی خوزستان پایتخت موکب ها


دبیر دومین سوگواره ملی خوزستان پایتخت موکب ها از آغاز به کار رسمی دبیرخانه این سوگواره در استان خوزستان خبر داد و گفت: هنرمندان باید با بهره گیری از نهضت حسینی (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با نزدیک شدن به ایام اربعین سرور و الار شهیدان حضرت اباعیدالله الحسین(ع) اقدامات گوناگونی برای معرفی همایش بزرگ اربعین حسینی انجام می شود تا این رویداد بزرگ فرهنگی به جهانیان معرفی شود.

با توجه به اینکه در ایام محرم و صفر و روزهای منتهی به اربعین حسینی مواکب زیادی از سوی مردم عاشق اهل بیت(ع) در استان خوزستان برپا می شود که در نوع خود بی نظیر است این استان به پایتخت موکب ها معروف شده است.

به منظور ثبت رخدادهای منحصر به فردی که در مواکب گوناگون در نقاط مختلف استان خوزستان اتفاق می افتد سوگواره ملی پایتخت موکب ها کار خود را آغاز کرد.

در همین ارتباط حمیدرضا بهوندی دبیر دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس از آغاز به کار رسمی دبیرخانه این سوگواره در استان خوزستان خبر داد و از کلیه فرهیختگان ملی خواست که با چشمان رصدگر خود این پدیده بی بدیل الهی را به تصویر بکشند و با قدم نهادن در مسیر سراسر نور الهی توشه ای برای پایان مسیر غیبت حضرت ولی عصر(عج) بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیرخانه سوگواره ملی خوزستان پایتخت موکب ها

آغاز به کار دبیرخانه سوگواره ملی خوزستان پایتخت موکب ها