مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-23اجتماعي

تیم اورژانس زنجان به مرز مهران اعزام شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: تیم اورژانس استان زنجان جهت خدمت رسانی به زائران حسینی به مرز مهران اعزام شد.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: تیم اورژانس استان زنجان جهت خدمت رسانی به زائران حسینی به مرز مهران اعزام شد.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اعزام تیم اورژانس استان زنجان به مرز مهران، اظهار کرد: سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 14 تکنسین برای خدمت رسانی به زائران حسینی روز گذشته (31 مردادماه) به مرز مهران اعزام شدند.

وی در رابطه با اعزام سه دستگاه آمبولانس برای پشتیبانی، افزود: سه دستگاه آمبولانس نیز به صورت پشتیبان در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به مرز خسروی اعزام خواهند شد.

این مسئول در رابطه با تصادف رخ داده در اتوبان زنجان- تهران کیلومتر 63 لاین جنوبی نیز تصریح کرد: در ساعت 19:26 روز گذشته (31 مردادماه) بر اثر برخورد یک دستگاه پراید، تیبا، 2 دستگاه پژو 206، یک دستگاه نیسان و سمند با یکدیگر، 9 نفر مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از اعزام 4 کد آمبولانس 4 کد غزال، هیدج، ریلی خرمدره و یک کد هلال احمر به محل حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: 6 نفر از مصدومان به بیمارستان بوعلی و 2 مصدوم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اورژانس زنجان به مرز مهران اعزام شد

تیم اورژانس زنجان به مرز مهران اعزام شد