مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-10اقتصادي

اختصاص بیش از 30 هزار میلیارد اعتبار جهت تونل های کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر رییس جمهور به استان بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت، نگهداری، - عابد محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: چهار هزار و 400 کیلومتر راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 2 هزار کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 20 هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه روستایی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 250 طرح در زمینه بهسازی ، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت و .

در این استان در دست اجراست.

محمدی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت، نگهداری، رفع نقاط حادثه خیر و روشنایی تونل ها به حوزه راهداری این استان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: بیش از 100 طرح در حوزه راه روستایی و راهداری از محل اعتبارات سفر رییس جهمور به کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای 55 درصد در دست ساخت است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از 150 کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 30 هزار میلیارد اعتبار جهت تونل های کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص بیش از 30 هزار میلیارد اعتبار جهت تونل های کهگیلویه و بویراحمد