مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-26اجتماعي

شدت گرما در هرمزگان کاهش می یابد


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز طی ساعات بعد ازظهر رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد در ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز طی ساعات بعد ازظهر رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد در ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات شرقی و شمالی با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه طی هفته جاری، بارش های همرفتی در ساعات بعدازظهر، پدیده شاخص ارتفاعات استان خواهد بود، اظهار کرد: امروز در مناطق دریایی استان افزایش سرعت باد و در ارتفاعات رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه در مناطق دریایی استان در تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش سرعت باد جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد، اضافه کرد: در جزایر غربی استان در ساعات صبحگاهی مه رقیق و در ساعات بعدازظهر وزش باد سطحی جنوب غربی همراه با گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت گرما در هرمزگان کاهش می یابد

شدت گرما در هرمزگان کاهش می یابد