مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-29بين الملل

روسیه؛ برنده جنگ ژاپن و چین بر سر غذاهای دریایی


پس از اعمال ممنوعیت چین بر واردات محصولات شیلات ژاپن در واکنش به طرح تخلیه پساب هسته ای تصفیه شده نیروگاه فوکوشیما، روسیه به دنبال آن است که جای ژاپن را در بازار شیلات چین تصاحب کند.

- پس از اعمال ممنوعیت چین بر واردات محصولات شیلات ژاپن در واکنش به طرح تخلیه پساب هسته ای تصفیه شده نیروگاه فوکوشیما، روسیه به دنبال آن است که جای ژاپن را در بازار شیلات چین تصاحب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز گزارش داد، سازمان امنیت غذای دولت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: بازار چین در مجموع پتانسیل خوبی برای محصولات شیلات روسیه دارد.

ما امیدوار هستیم تعداد کشتی ها و شرکت های روسی که برای حضور در این بازار تایید می شوند و حجم و طیف محصولاتمان در آن افزایش یابند.

ژاپن از روز پنجشنبه طرح خود برای رهاسازی پساب تصفیه شده نیروگاه هسته ای فوکوشیما را که با موجی از مخالفت ها در چند کشور از جمله کره جنوبی مواجه شده به اجرا گذاشت.

چین که یکی از واردکننده های اصلی شیلات در جهان است در واکنش به این اقدام ژاپن واردات تمامی محصولات شیلات ژاپن را ممنوع و تاکید کرد که هدفش از این سیاست حفظ سلامت مصرف کنندگان چینی و تضمین ایمنی مواد غذایی وارداتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه؛ برنده جنگ ژاپن و چین بر سر غذاهای دریایی

روسیه؛ برنده جنگ ژاپن و چین بر سر غذاهای دریایی