مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-14سياسي

احداث 11 تخت سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین کلنگ زنی شد


فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: احداث 11 تخت سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین کلنگ زنی شد ؛توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در اولویت فرمانداری ویژه ورامین است.

- ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: احداث 11 تخت سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین کلنگ زنی شد ؛توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در اولویت فرمانداری ویژه ورامین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ، محمدی معاونت عمرانی فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان و اعضای مجمع خیرین سلامت ، کلنگ احداث 11 تخت سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین بر زمین خورد.

مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین در این مراسم اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه زیر ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است ، بهداشت و درمان است که در دولت مردمی سیزدهم به طور ویژه به آن پرداخته شد و پیگیری گردید.

وی با اشاره به آغاز تحول توسعه زیرساختی در شهرستان ورامین افزود: در مدت کوتاه و با هماهنگی هایی که صورت گرفت ، روند احداث بیمارستان جدید شهید مفتح ورامین با جدیت پیگیری شد و اکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امروز نیز کلنگ احداث 11 تخت سی سی یو بر زمین خورد که با مشارکت خیرین سلامت احداث خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 11 تخت سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین کلنگ زنی شد

احداث 11 تخت سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین کلنگ زنی شد