مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-12سياسي

جزیره هرمز نیازمند ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی


جزیره هرمز با حدود هفت هزار نفر جمعیت ساکن و چند هزار نفر دانشجو و نیز ورود تعداد قابل توجه گردشگران، شهری است که نیازمند ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد رنجبری از فعالان فرهنگی جزیره هرمز صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: جزیره هرمز نیازمند ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی است و این مهم رسالتی بر دوش مسؤولان برای توجه به این جزیره شهید پرور است.

به گفته وی، جزیره هرمز با حدود هفت هزار نفر جمعیت ساکن و چند هزار نفر دانشجو و نیز ورود تعداد قابل توجه گردشگران، شهری است که نیازمند ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی مانند کتابخانه عمومی، سالن نمایش و سینما و موزه و .

است تا هم کارکردهای فرهنگی خود را تقویت و هم در عین حال بتواند از ظرفیت های فرهنگی خود به منظور جلب گردشگر استفاده کند.

رنجبری به بهبود شرایط آب و هوایی در جزیره هرمز در نیمه دوم سال اشاره و افزود: جمعیت جوان جزیره هرمز یک توانمندی ها و قابلیت های مهمی در حوزه فرهنگی دارند که در صورت توجه و آموزش و هدایت مناسب می توانند در کشور به عنوان هنرمندان شاخص ملی بدرخشند.

این فعال فرهنگی جزیره هرمز عنوان داشت: هر چند یک کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال هاست در جزیره فعالیت دارد و یک بخشی از مجتمع فرهنگی به کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره هرمز نیازمند ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی

جزیره هرمز نیازمند ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی