مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29حوادث

اکمپ ماده 16 بزودی در جنوب استان کرمان راه اندازی می شود


رییس دادگستری شهرستان جیرفت از راه اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب یا همان کمپ ماده 16در جنوب استان کرمان با مرکزیت جیرفت در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان جیرفت از راه اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب یا همان کمپ ماده 16در جنوب استان کرمان با مرکزیت جیرفت در آینده نزدیک خبر داد.

اصغر ستایی مختاری امروز هفتم شهریور ماه در نشست قضایی شهرستان جیرفت اظهار کرد: اقدامات خوبی در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان انجام شده که جای تقدیر دارد ولی نیاز است این اقدامات در سال جاری تداوم بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم فرهنگسازی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جنوب استان، افزود: همه دستگاه های اجرایی شهرستان ملزم به همکاری و کمک در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر هستند.

رییس دادگستری جیرفت با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از معضلات بزرگ اجتماعی است، افزود: به زودی کمپ ماده 16 در جیرفت راه اندازی خواهد شد و متولی این مرکز نیز در شهرستان مشخص می شود و با جمع آوری معتادان متجاهر بخش زیادی از معضلات و دیگر آسیب های اجتماعی در جنوب استان کاهش پیدا می کند.

ستایی مختاری بیان کرد: دستگاه های اجرایی مثل بهزیستی و شهرداری، شورای شهر جیرفت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکمپ ماده 16 بزودی در جنوب استان کرمان راه اندازی می شود

اکمپ ماده 16 بزودی در جنوب استان کرمان راه اندازی می شود