مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-24سياسي

مسابقات قرآن بسیج با حضور 200 نفر از نوجوان در منطقه شمال غرب شیراز


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز از برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج تعلیم و تربیت سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز با حضور 200 نفر از بسیجیان سه حوزه مقاومت بسیج خواهران در 20 رشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری امروز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات مرحله ای در سطح حوزهو پایگاه بسیج در قالب فرزندان قرآن دوست برگزار می شود که در سنین کمتر از 6 سال و سنین بالای 6 سال به صورت فردی و گروهی به رقابت می پردازند.

وی افزود: مسابقات خواهران در 20 رشته حفظ، ترتیل خوانی برخی سوره ها، صحیح خوانی قرآن برگزار می شود که برترین ها به مرحله ناحیه ای که در مهرماه برگزار می شود  راه پیدا می کنند.

این مقام سپاهی ادامه داد: در روزهایی که استکبار جهانی و شیاطین به قرآن نورانی جسارت می کنند آشنایی نسل نوجوان با مفاهیم  و حفظ قرآن کریم از اهداف برگزاری مسابقات است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : توسط تعلیم و تربیت بسیج اقدامات خوبی در زمینه آشنایی با قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه های بسیج دنبال می شود تا با این مفاهیم نورانی انس پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن بسیج با حضور 200 نفر از نوجوان در منطقه شمال غرب شیراز

مسابقات قرآن بسیج با حضور 200 نفر از نوجوان در منطقه شمال غرب شیراز