مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 01:152023-08-22اقتصادي

اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در لرستان


معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عبدی روز سه شنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری بر اساس تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با صندوق کارآفرینی امید انجام می شود، در این طرح سهمیه نوسازی 30 ناوگان برای استان لرستان در نظر گرفته شده است.

وی به شرایط این طرح برای ناوگان اشاره کرد و افزود: ناوگان سواری کرایه متعلق به متقاضی می باید سن بیشتر از 10 سال و پایین تر داشته، ناوگان سواری کرایه متعلق به متقاضی باید دارای حداقل 120 صورت وضعیت با کد رهگیری در طول سال گذشته باشد، سند مالکیت خودرو باید به نام متقاضی باشد، ناوگان جدیدی که به متقاضی اختصاص خواهد یافت از محصولات شرکت ایران خودرو و در حال حاضر سمند سورن پلاس است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، تصریح کرد: بهره مندی از تسهیلات بانکی کم بهره و در صورت وجود منابع لازم از سوی سازمان برای کاهش نرخ تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال است.

عبدی به شرایط متقاضی در این طرح اشاره کرد و گفت: مالک خودرو می باید دارای کارت هوشمند ناوگان معتبر باشد، متقاضی باید دارای معرفی نامه از اداره کل راهداری و حمل ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در لرستان

اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در لرستان