مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-23سياسي

وزیر جهاد کشاورزی با وزیر امور خارجه مالزی دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در تهران با زامبری عبدالقدیر وزیر امور خارجه مالزی دیدار کرد و تشکیل کمیته مشترک همکاری کشاورزی ایران و مالزی برای عملیاتی ساختن تفاهم نامه .

- وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در تهران با زامبری عبدالقدیر وزیر امور خارجه مالزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در تهران با زامبری عبدالقدیر وزیر امور خارجه مالزی دیدار کرد و تشکیل کمیته مشترک همکاری کشاورزی ایران و مالزی برای عملیاتی ساختن تفاهم نامه های امضا شده نشست تیر ماه در مالزی، مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

نیکبخت در این ملاقات گفت: مالزی از کشور های مهم آسیا و جهان اسلام است و در سیاست راهبردی ایران به عنوان بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا، نقش مهمی ایفا می کند.

وزیر جهاد کشاورزی ایران تبادل هیأت های عالی رتبه دو کشور در حوزه های اقتصادی و کشاورزی را تعیین کننده ارزیابی کرد و افزود: رهبران دو کشور و رییس جمهور اسلامی ایران، تصمیم کشورمان برای همکاری ایران با کشور های آسیایی و مالزی را جدی دانسته و سهم قابل ملاحظه ای در رابطه با مسائل اقتصادی و کشاورزی قائل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی با وزیر امور خارجه مالزی دیدار کرد

وزیر جهاد کشاورزی با وزیر امور خارجه مالزی دیدار کرد