مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:552023-08-23سياسي

رسالت اصلی رسانه ها روشنگری و هدایت است


استاندار یزد، رسالت اصلی رسانه ها را روشنگری و هدایت دانست و گفت: شهدا، خود به تنهایی رسانه هستند و چون شمعی در محفل بشریت می درخشند و راه حقیقت را به ما نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی در دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد که در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا آمادگی خود را برای قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند و خدا نیز به پاس این تلاش و مجاهدت، جان ها و نفس های آنها را خرید.

استاندار یزد با اشاره به نورانیت مقام شامخ شهدا گفت: شهدا اکنون پس از سالها رفتنشان، نورانیت خود را سخاوتمندانه برای بهره برداری در همین مجالس و یادواره ها در اختیار ما قرار می‎دهند.

فاطمی با بیان اینکه رنگ خدایی دادن به کارها باعث ایجاد نورانیت در اعمال می شود، به فضای نورانی جبهه های دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس پس از جراحت و زحمی شدن در جبهه نبرد و کسب بهبودی، بلافاصله با شوق و ذوق به جبهه ها باز می گشتند به دلیل همین نورانیت بود.

وی، شهدا را به تنهایی یک رسانه دانست و تصریح کرد: رسالت اصلی رسانه، روشنگری و هدایت است و شهدا شمع محفل بشریت هستند که راه حقیقت را به ما نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی رسانه ها روشنگری و هدایت است

رسالت اصلی رسانه ها روشنگری و هدایت است