مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-29سياسي

جمع آوری 9 میلیون سند از ایثارگران،چاپ 180 عنوان کتاب،افزایش اعتبارات فرهنگی و...


سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت با حضور در خبرگزاری ایسنا اقدامات زیرساختی و عملکردی این بنیاد را در بخش فرهنگی تشریح کرد.

- سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت با حضور در خبرگزاری ایسنا اقدامات زیرساختی و عملکردی این بنیاد را در بخش فرهنگی تشریح کرد.

گزارش زیر بخش دوم گفت وگوی ایسنا با معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مشحون از ایثارگرانی است که با بذل جان و مال خود راه ترقی و تعالی کشور را هموار نموده و در راه حفظ و حراست از دین و حریم مملکت اسلامی، همه هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند.

در متون اسلامی موضوع ایثار و گذشتن از جان در راه اعتلای دین و دفاع از حق و حقیقت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا آنجایی که در قرآن کریم از شهید به عنوان مصداق کامل فردی که از جان خویش در راه خدا گذشته است به عنوان حی یعنی کسی که زنده است و در نزد خدا روزی می گیرد یاد شده است.

حفظ استقلال، تمامیت ارضی و صیانت از فرهنگ، هویت و امنیت ملی کشور، موکول و مشروط به زنده بودن فرهنگ ایثار وشهادت است از این رو شهدا و ایثارگران که در مسیر پاسداشت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 9 میلیون سند از ایثارگران،چاپ 180 عنوان کتاب،افزایش اعتبارات فرهنگی و...

جمع آوری 9 میلیون سند از ایثارگران،چاپ 180 عنوان کتاب،افزایش اعتبارات فرهنگی و...