مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-27سياسي

عملکرد دولت سیزدهم، اطمینان بخش و قابل دفاع است


عملکرد دولت سیزدهم به عنوان مدعی انقلابی گری و دولت مردمی عملکرد اطمینان بخش و قابل دفاعی است که با حمایت مردمی همه جانبه قطعا این اقدامات گسترش خواهد یافت.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: عملکرد دولت سیزدهم به عنوان مدعی انقلابی گری و دولت مردمی عملکرد اطمینان بخش و قابل دفاعی است که با حمایت مردمی همه جانبه قطعا این اقدامات گسترش خواهد یافت.

محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه ظهر یکشنبه 5 شهریور ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در پایان سال دوم خدمت رسانی در شرایطی قرار دارد که در حوزه اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دارای دستاوردهای متعددی است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دستاورد که در تاریخ انقلاب اسلامی نهادینه و ماندگار شده است ایجاد تثبیت حاکمیت واحد در کشور است.

فرماندار فیروزکوه افزود: تثبیت حاکمیت واحد در کشور با این محور که در دولت سیزدهم شکل گرفت اساس رویه و نگاه دولت بر مبنای همسویی با ولایت بود و این در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان بیان کرد: در دولت سیزدهم با همفکری و تعامل با سایر قوا یک وحدت عمومی در حوزه کلان کشور شکل گرفت واین دولت با رویکرد مردمی تعامل بین قوا را حفظ نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت سیزدهم، اطمینان بخش و قابل دفاع است

عملکرد دولت سیزدهم، اطمینان بخش و قابل دفاع است