مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-01اجتماعي

بازگشایی جاده ارتباطی 12 روستای سیل زده مشگین شهر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: راه ارتباط 12 روستا در شهرستان مشگین شهر که در اثر سیل چند روزگذشته مسدود شده بود پاکسازی و بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا فرج پور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در بازدید از راه روستاهای سیل زده با بیان اینکه بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی از روستای شهرستان مشگین شهر موجب وارد آمدن خسارت به راه های ارتباطی این روستاها شده اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع سیلاب راهداران از ساعات اولیه در محل حضور یافته و با تجهیز همه امکانات و نیروی انسانی کار بازگشایی را انجام دادند.

وی از بازگشایی و پاکسازی جاده های ارتباطی 12 روستا به طول تقریبی 36 کیلومترتوسط راهداران در شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: راهداران با به کارگیری 9 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل 2 دستگاه لودر، 2 دستگاه گریدر 1 دستگاه بولدوزر و 4 دستگاه کامیون و نیروی انسانی عملیات پاکسازی و لایروبی را انجام داده اند.

 رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: راه های روستایی کوجنق، دوست بیگلو، سرخانلو، خانکندی و کنچوبه از جمله محورهای مواصلاتی بودند که در سیل اخیر شهرستان مشگین شهر دچار آسیب شدندوفعالیت راهداران در این محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی جاده ارتباطی 12 روستای سیل زده مشگین شهر

بازگشایی جاده ارتباطی 12 روستای سیل زده مشگین شهر