مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:312023-08-24سياسي

بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور تصویب شد


محمد مخبر با قدردانی از سازمان برنامه و بودجه بخاطر تدوین به موقع پیش نویس بخشنامه بودجه سال 1403 و طرح آن در جلسه شورای اقتصاد، بر لزوم انطباق این بخشنامه با سیاست ها و رویکردهای اصلی برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هفتمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

محمد مخبر در این جلسه با قدردانی از سازمان برنامه و بودجه بخاطر تدوین به موقع پیش نویس بخشنامه بودجه سال 1403 و طرح آن در جلسه شورای اقتصاد، بر لزوم انطباق این بخشنامه با سیاست ها و رویکردهای اصلی برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر اهمیت اصلاح ساختار بودجه کشور به عنوان یک اولویت مهم تاکید و سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد این موضوع را بویژه در تدوین برنامه ها و سیاست ها به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

رییس سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از پیش نویس بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور ارائه کرد و گفت: تلاش شده است که مضامین اصلی سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در این بخشنامه گنجانده شود.

وی همچنین به ارائه توضیحاتی در خصوص رویکردها و سیاست های کلان بودجه سال 1403 کل کشور پرداخت و افزود: مضمون محوری بخشنامه بودجه 1403 رشد اقتصادی عدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور تصویب شد

بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور تصویب شد