مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-11سياسي

قالیباف: اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی ماست


اگر اعتماد مردم وجود نداشته باشد نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم و قطعا مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه برای تحکیم قانون جهش تولید دانش بنیان تلاش خواهد کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اعتماد مردم وجود نداشته باشد نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم و قطعا مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه برای تحکیم قانون جهش تولید دانش بنیان تلاش خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در اولین رویداد نظارتی قانون جهش تولید دانش بنیان بیان کرد: من همیشه به حوزه فناوری از نگاه مدیریتی نگاه کردم چرا که خودم را یک مدیر می دانم؛ تجربه بنده در حوزه مدیریت است؛ از این جهت به این حوزه نگاه مدیریتی دارم.

بنده چندی پیش به شما قولی دادم که در برنامه هفتم توسعه خلأ های موجود در حوزه دانش بنیان را پیدا کرده و آن را تکمیل کنیم.

در کمیسیون تلفیق تا جایی که می توانستیم این کار را پیش بردیم و در فرصت باقی مانده و در ظرف سه هفته آینده که قانون هفتم برنامه توسعه در صحن مجلس شورای اسلامی تکمیل و نهایی خواهد شد.

این موضوع را دنبال می کنیم و از شما می خواهم تا اگر اشکالات و نواقصی همچنان وجود داشته باشد در پنل های تخصصی نشست که عصر امروز برگزار می شود با ما در میان بگذارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی ماست

قالیباف: اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی ماست