مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-17سياسي

مشکل مسکن معلمان با استفاده از ظرفیت تعاونی های مسکن رفع شود


استاندار قم با تاکید بر اینکه معلمان باید بدون دغدغه معیشت در کلاس های درس حاضر شوند و تدریس کنند، از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تا مسائل مربوط به مسکن معلمان استان را از طریق تعاونی های مسکن سامان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری که امروز در جمع مدیران مدارس استان قم در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) مجتمع شهید مهدی هندویان منطقه پردیسان قم و همزمان با همایش سراسری مدیران مدارس سراسر کشور سخن می گفت با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: اولویت نخست بنده در برنامه ریزی استان، مسائل فرهنگی است و مهم ترین جایی که باید کار فرهنگی در آن جا محقق شود، مدارس است.

وی با اشاره به فرمان الهی در قرآن کریم درباره ضرورت تعلیم و تزکیه افزود: قطعا اگر از مقام معظم رهبری بپرسند مهم ترین دغدغه شما در کشور چیست، حضرت آقا تصریح خواهند کرد که مهم ترین دغدغه در عرصه تعلیم و تربیت است که باید به آن توجه جدی شود.

استاندار قم با بیان این که آمریکا و اروپا برنامه ای 100 ساله علیه ایران نوشته اند و بر همان اساس توطئه های خود را به پیش می برند اضافه کرد: البته نقشه های آنان با عنایات الهی و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسکن معلمان با استفاده از ظرفیت تعاونی های مسکن رفع شود

مشکل مسکن معلمان با استفاده از ظرفیت تعاونی های مسکن رفع شود