مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-04سياسي

استدلال دیوان عالی کشور برای لغو حکم شستن میت به جرم بی حجابی در خودرو چه بود؟


با توجه به اینکه این حکم جزء مجازات درجه هشت بود نمی شد تجدیدنظرخواهی کرد بنابراین از طریق درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور اقدام کردیم که دیوان با تجویز اعاده دادرسی موافقت کرده و اکنون پرونده به دادگاه هم عرض .

- این وکیل دادگستری در ادامه افزود: با توجه به اینکه این حکم جزء مجازات درجه هشت بود نمی شد تجدیدنظرخواهی کرد بنابراین از طریق درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور اقدام کردیم که دیوان با تجویز اعاده دادرسی موافقت کرده و اکنون پرونده به دادگاه هم عرض برای رسیدگی مجدد ارسال خواهد شد.

شرق نوشت: شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت در یکی از غسال خانه های استان تهران که برای یک زن به عنوان مجازات بی حجابی در خودرو صادر شده بود را لغو کرده است.

  پیمان عبدغیور وکیل متهم در این پرونده با بیان این خبر در توضیح روند پرونده به شرق گفت: تیر ماه بود که متن رأیی منتسب به شعبه 104 دادگاه کیفری دو شهرستان ورامین در شبکه های اجتماعی دست به دست شده بود که بر اساس آن یک زن به سبب عدم رعایت حجاب به شستن میت برای مدت یک ماه محکوم شده بود.

  بر اساس دادنامه منتشر شده؛ حکم صادرشده به اتهام عدم رعایت حجاب در خودرو به پرداخت 31 میلیون ریال جزای نقدی بدل از دو ماه حبس و از جهت مجازات تکمیلی به مدت یک ماه به شستن میت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استدلال دیوان عالی کشور برای لغو حکم شستن میت به جرم بی حجابی در خودرو چه بود؟

استدلال دیوان عالی کشور برای لغو حکم شستن میت به جرم بی حجابی در خودرو چه بود؟