مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02اجتماعي

آخرین آمار ورود و خروج زائران اربعین حسینی+ جزییات


رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از خروج بیش از 3 میلیون و 350 هزار زائر از کشور برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خبر داد.

- سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا که در حال حاضر در مرز خسروی حضور دارد، در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ورود و خروج زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: تا این لحظه بیش از 3 میلیون و 350 هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی از کشور خارج شده و در مقابل یک میلیون و 250 هزار نفر به کشور بازگشته اند.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تصریح کرد: بیشترین ترددها با 44 درصد از مرز مهران صورت گرفته و 26 درصد نیز از مرز شلمچه بوده است، در صورتی که کل ترددها از مرزهای هوایی 4 درصد ثبت شده است.

ذوالقدری با بیان این مطلب که آمار ورود به کشور از روز چهارشنبه شدت یافته است، در خصوص آخرین وضعیت تردد زائران پاکستانی و افغانستانی اعلام کرد: اتباع خارجی که مقیم ایران بوده و دارای اسناد اقامتی هستند، با صدور دفترچه اقامتی توسط پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا به راحتی از مرز چذابه برای شرکت در اربعین حسینی از کشور خارج می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اتباع خارجی هم که به صورت ترانزیت وارد کشور می شوند، از مرز چذابه وارد کشور عراق می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار ورود و خروج زائران اربعین حسینی+ جزییات

آخرین آمار ورود و خروج زائران اربعین حسینی+ جزییات