مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-19سياسي

جشنواره فردخت رزمایش مد و لباس ایرانی اسلامی در کاشان


در آیین آغاز چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت با تاکید بر اینکه لباس ایرانیان حتی قبل از اسلام عفیفانه بوده است مطرح شد: کارِ کارستانِ جشنواره فردخت ریل گذاری و ایجاد عزم مشترک برای درمان دوری از حجاب عفیفانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سجاد لطفی دبیر کارگروه مد و لباس کشور در آیین آغاز به کار و رونمایی از پوستر جشنواره به میزبانی کاشان؛ شهر جهانی نساجی سنتی گفت: ضربه ای که سال ها یا مقاطعی حوزه فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب از جمله بخش ایجابی، پوشش و پوشاک ایرانی اسلامی آن خورده حاصل از فاصله ضمنی و اقدامات دستگاه ها بوده است اما اکنون فردخت به عنوان یک رزمایش و حاصل اقدام جمعی و هماهنگی 16 دستگاه با سایر حوزه های مد و لباس می تواند نقش مؤثری ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت مد و لباس کنونی حاصل کم کاری ها و ترک فعل ها، خطاهای محاسباتی و ریل گذاری اشتباه حداقل در 15 سال اخیر بوده است افزود: کارِ کارستانِ فردخت همین هماهنگی و ایجاد عزم مشترک برای درمان درد مشترک مثل کار انسان سازی به عنوان فتح الفتوح دوران دفاع مقدس است.

لطفی ساماندهی حوزه مد و لباس را نیازمند همکاری مبرم و عزم جمعی و جدی همه مسؤولان ذی ربط در این حوزه عنوان کرد و گفت: جشنواره فردخت هماورد طراحان با روند صعودی به لحاظ کمی و کیفی بوده که دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فردخت رزمایش مد و لباس ایرانی اسلامی در کاشان

جشنواره فردخت رزمایش مد و لباس ایرانی اسلامی در کاشان