مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-31اجتماعي

موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند


موکب سلام یا مهدی برای دومین سال پیاپی در ایام اربعین به زائران حسینی، در زادگاه حضرت امام عصر(عج) و اعتاب مقدس امامین عسکریین علیهماالسلام در شهر سامرا خدمت رسانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، موکب سلام یا مهدی برای دومین سال پیاپی در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به راهپیمایان اربعین حسینی، در زادگاه حضرت امام عصر(عج) و اعتاب مقدس امامین عسکریین علیهماالسلام در شهر سامرا خدمت رسانی می کند.

امسال برای دومین بار موکب سلام یا مهدی(عج) در کنار مضیف حرمین عسکریین با مساحت بیش از 3 هزار مترمربع برپا شده تا هم زمان با حضور راهپیمایان اربعین اباعبدالله و زائران حسینی در  سامرا برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام هادی و حضرت امام حسن عسکری، به خدمت خالصانه به زوار بپردازد.

اسکان، پذیرایی، ارائه خدمات درمانی از سوی تیم پزشکی، رختشویی مجهز برای شست و شوی لباس زوار، قرائت هر روزه زیارت عاشورا، ذکر مصیبت و عزاداری هر شب پس از نماز مغرب و عشا با حضور مرثیه خوانان اهل بیت و زائران، بسته های فرهنگی و کمک به نظافت، پاکیزگی و پاکسازی فضای اطراف حرم، از جمله خدمات این موکب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند

موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند