مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-26ورزشي

جلوی رییس شدن کارمندان وزارت را بگیرید/ تعویق انتخابات سوارکاری


تعدادی از اهالی سوارکاری در نامه ای به سرپرست وزارت ورزش و جوانان از وی خواستند انتخابات این فدراسیون را به دلیل اعمال برخی موارد غیرقانونی به تعویق بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حضور کارمندان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها و نامزد شدن برای ریاست موضوعی است که بارها در مورد آن نقدهایی مطرح و اهالی ورزش خواستار خروج این افراد از انتخابات ریاست فدراسیون ها شده اند چرا که عملا از اهرم وزارت ورزش و جوانان برای گرفتن رای اعتماد از اعضای مجمع استفاده می کنند.

با وجود انتقاداتی که مطرح شده اما بازهم شاهد انتخاب کارمندان وزارت ورزش برای سرپرستی فدراسیون ها هستیم که به همان سرپرستی اکتفا نمی کنند و برای حضور در انتخابات هم نام نویسی می کنند و با ابزار و قدرتی که در اختیار دارند و حمایتی که از سوی وزارت ورزش می شوند، عملا اعضای مجمع را به سمت و سوی خود می کشانند.

یکی از این اتفاقات در فدراسیون سوارکاری رخ داده و رضا زندی که از کارمندان وزارت ورزش و جوانان است پس از آنکه به عنوان سرپرست انتخاب شد، قصد دارد در انتخابات ریاست هم شرکت کند.

همین اتفاق گلایه برخی اهالی سوارکاری را به دنبال داشته به گونه ای که در نامه ای به کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان خواستار جلوگیری از برگزاری انتخابات و تعویق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی رییس شدن کارمندان وزارت را بگیرید/ تعویق انتخابات سوارکاری

جلوی رییس شدن کارمندان وزارت را بگیرید/ تعویق انتخابات سوارکاری