مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-02فرهنگي

رقابت رصدگران جایزه مصطفی(ص) کلید خورد


بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) همزمان با پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) فضایی فراهم کرده است تا علاقه مندان بتوانند به عنوان رصدگران علم و فناوری، - بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) همزمان با پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) فضایی فراهم کرده است تا علاقه مندان بتوانند به عنوان رصدگران علم و فناوری، روایت علمی رسانه ای نقل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ​​​​​​، صبح امروز شنبه 11 شهریور افتتاحیه رقابت رصدگران جایزه مصطفی(ص)، در محل خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

در این جلسه با پخش کلیپ معرفی جایزه مصطفی(ص) و تشریح ماموریت ها و اهداف بنیاد مصطفی(ص) به معرفی مختصر دستاوردهای برخی از برگزیدگان دوره های پیشین پرداخته شد.

مسؤولان برگزاری در مورد قالب های اصلی این رقابت مطرح کردند که تولید متن، ویدئو، پادکست، ساخت برنامه تلویزیونی و برگزاری کافه علم با محوریت آثار برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) از جمله قالب های مورد نظر است.

در ادامه با برگزاری دو مرحله ای این رقابت مطرح شد: مرحله نخست آن با نشست امروز رسما آغاز شده است.

مرحله دوم این رقابت پس از هفته جایزه مصطفی(ص) برگزار می شود و در نهایت در آذر ماه در رویدادی که با یک نمایشگاه علم و فناوری نیز همراه خواهد بود، از برگزیدگان نهایی تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت رصدگران جایزه مصطفی(ص) کلید خورد

رقابت رصدگران جایزه مصطفی(ص) کلید خورد