مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-22سياسي

کدام وزرا در شهریورماه در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر شدند؟


شش وزیر دولت سیزدهم برای پاسخ به 76 سؤال نمایندگان به کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، با توجه به اینکه جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در شهریورماه تنها در 2 هفته برگزار شد اما در همین مدت شش نفر از وزرا برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان به این جلسات دعوت شدند.

2 نفر از وزیران در هر 2 هفته و 2 نفر نیز تنها در یک هفته به این جلسات فراخوانده شدند که بدین شرح است: 27 سوال از مرتضوی در 2 کمیسیون سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزرایی است که در هر 2 هفته جلسات کمیسیون ها برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان دعوت شد بگونه ای که در هفته اول به کمیسیون اجتماعی و در هفته دوم به کمیسیون انرژی رفت و در مجموع به 27 سوال 21 نماینده پاسخ بدهد.

کمیسیون اجتماعی در روز دوشنبه 20 شهریورماه تشکیل جلسه داد و مرتضوی برای پاسخ به 24 سؤال 18 نماینده مجلس به این جلسه فراخوانده شد.

سید غنی نظری خانقاه، محسن فتحی، رسول فرخی میکال، عبدالکریم جمیری، جلیل مختار، مجید ناصری نژاد، رحمت الله نوروزی، عباس گودرزی، علیرضا ورناصری قندعلی، محمود احمدی بیغش، علی زنجانی حسنلویی، معین الدین سعیدی و سید محمد مولوی هر کدام یک سؤال و همچنین سید جلیل میرمحمدی میبدی، سید مجتبی محفوظی، محمد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام وزرا در شهریورماه در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر شدند؟

کدام وزرا در شهریورماه در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر شدند؟