مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-05سياسي

تکریم و حفظ امنیت زائران اولویت نیروی انتظامی است


نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است، گفت: تکریم و حفظ امنیت زائران اولویت نیروی انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، کامران مقصودی نماینده بازرسی کل فراجا با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان از نزدیک ضمن خداقوت به کارکنان انتظامی استان، در جریان اقدامات و فعالیت های انتظامی  در خدمت به زائران اربعین قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس در تمام ماموریت ها در کنار مردم است و در این ماموریت بزرگ اربعین نیز از نزدیک شاهد زحمات همکاران  در خدمت به زائران اربعین حسینی بودیم.

نماینده بازرسی کل فراجا افزود: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است.

مقصودی افزود: تسریع و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم، امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی هدف از سفر به این پایانه مرزی را سلام و خدا قوت به همکاران انتظامی و مرزبانی دانست و اینکه از نزدیک در جریان خدمات انتظامی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) قرار بگیریم.

نماینده بازرسی کل فرجا با بیان اینکه اولویت انتظامی، تکریم و حفظ امنیت زائران است، گفت: نظارت موثر، پیشران انتظام بخشی مطلوب در ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و حفظ امنیت زائران اولویت نیروی انتظامی است

تکریم و حفظ امنیت زائران اولویت نیروی انتظامی است