مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-20اقتصادي

پیش بینی تولید یک میلیون تن گندم از مزارع آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی کشاورزان زحمت کش استان و کارشناسان مجموعه جهاد کشاورزی امسال با پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تُن گندم از مزارع استان ، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی کشاورزان زحمت کش استان و کارشناسان مجموعه جهاد کشاورزی امسال با پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تُن گندم از مزارع استان ، رکورد خرید تضمینی گندم با خرید حدود 705 هزار تن شکسته شد.

خسرو شهبازی 29 شهریور در جشن شکر گزاری برداشت محصول گندم و تجلیل از قهرمانان عرصه تولید بخش کشاورزی آذربایجان غربی افزود: افزایش تولید گندم، دستاورد بزرگ دولت سیزدهم است و استان امسال برای اولین بار به رتبه 5 کشوری در تولید گندم ارتقا پیدا کرد و میزان خرید تضمینی گندم حدود 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

شهبازی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بخش کشاورزی وکسب رتبه های برتر کشوری در تولید محصولات کشاورزی، تصریح کرد: مشارکت مردم مهمترین راهکار کمک به مصرف بهینه آب و احیای دریاچه ارومیه است.

وی خاطر نشان کرد: از تلاش و زحمات شبانه روزی بهره برداران بخش کشاورزی استان قدردانی می کنیم که با افزایش آگاهی و مشارکت با مسئولان دولتی و استفاده بهینه از فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید یک میلیون تن گندم از مزارع آذربایجان غربی

پیش بینی تولید یک میلیون تن گندم از مزارع آذربایجان غربی