مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-12اجتماعي

از آمار ورود زائران تا اعلام محدودیت های ترافیکی و هم اندیشی عالمان اهل سنت در مشهد


4 روز مانده تا شهادت امام مهربانی ها خیل عظیمی از زائران با پای پیاده یا سوار بر خودروی شخصی، اتوبوس، هواپیما و قطار در راه رسیدن به شهر مشهد هستند و برخی طی روزهای گذشته به حریم رضوی مشرف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از مشهد، این روزها مسیرهای منتهی به مشهدمقدس شاهد جلوه های فراوانی از عشق و دلدادگی به اهل بیت(ع) است.

جاده های منتهی به مشهد، حس و حال خاصی دارد و در تمامی مسیرها، شوق به اهل بیت(ع) موج می زند؛ زائرانی را می بینی که از دور و نزدیک و با پای پیاده خود را به مشهدالرضا(ع) می رسانند.

اگر تا چند سال پیش، آمار نیم میلیونی زائران در دهه پایانی صفر، عدد بزرگی بود اما امسال و در آخرین روزهای تعطیلات تابستان، مشهد مقدس در هر روز، شاهد حضور هزاران عاشق و دلداده است و امروز هم آمار حضور زائران طی پنج روز گذشته از یک میلیون نفر گذشت.

ظهر امروز، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از 15 تا 20 شهریور یک میلیون و 135 هزار و 322 نفر وارد مشهد شده اند.

  به گفته حجت الاسلام گنابادی نژاد در 24 ساعت اخیر 213 هزار و 754 زائر وارد مشهدمقدس شده اند که نسبت به سال گذشته در همین روز 24 درصد رشد نشان می دهد.

صبح امروز هم معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 124 ایستگاه سلامت برای خدمت رسانی به زائران رضوی همزمان با دهه پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آمار ورود زائران تا اعلام محدودیت های ترافیکی و هم اندیشی عالمان اهل سنت در مشهد

از آمار ورود زائران تا اعلام محدودیت های ترافیکی و هم اندیشی عالمان اهل سنت در مشهد