مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-07سياسي

سردار تنگسیری: همدلی و اتحاد بین نیرو های مسلح موجب خشنودی رهبری است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتش، سردار علیرضا تنگسیری به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به مناسبت گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور در ستاد این نیرو، - فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت همدلی و یکپارچگی نیرو های مسلح تحت تدابیر فرمانده کل قوا است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتش، سردار علیرضا تنگسیری به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به مناسبت گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور در ستاد این نیرو، با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به روزترین و مجهزترین سامانه ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می دانند.

وی اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان بخش ایران اسلامی را ثمره وحدت و یکپارچگی نیرو های مسلح تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی و اتحاد بین نیرو های مسلح موجب خشنودی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: همدلی و اتحاد بین نیرو های مسلح موجب خشنودی رهبری است

سردار تنگسیری: همدلی و اتحاد بین نیرو های مسلح موجب خشنودی رهبری است