مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-25سياسي

تاکید بر الکترونیکی شدن امور گمرکی و تعدیل عوارض ترانزیتی ایران و ارمنستان


دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر الکترونیکی شدن امور گمرکی و تعدیل عوارض ترانزیتی با ارمنستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، امروز و در حاشیه افتتاح نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در ایروان، پایتخت جمهوری ارمنستان، حجت الله عبدالملکی به همراه مدیرعامل منطقه آزاد ارس و هیئت همراه با رییس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

  در این دیدار که با هدف بررسی مسائل و ارائه راهکارهایی برای گسترش مبادلات تجاری دو کشور صورت گرفت، حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ضمن بیان اهداف برگزاری این نمایشگاه در کشور ارمنستان، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بالغ بر 60 شرکت ایرانی به ارائه محصولات خود می پردازند.

عبدالملکی همچنین، ضمن تشکر از همکاری مناسب کشور ارمنستان در برگزاری این نمایشگاه، گفت: در راستای توافقات صورت گرفته بین روسای جمهور دو کشور، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز به دنبال افزایش مبادلات تجاری با کشور ارمنستان هستند.

مشاور رییس جمهور، بااشاره به هدف گذاری افزایش مبادلات تجاری و ترانزیتی با ارمنستان از طریق خط مرزی واقع در منطقه آزاد ارس، الکترونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر الکترونیکی شدن امور گمرکی و تعدیل عوارض ترانزیتی ایران و ارمنستان

تاکید بر الکترونیکی شدن امور گمرکی و تعدیل عوارض ترانزیتی ایران و ارمنستان